044 360-31-22

Як правильно оформити відсутність найманих працівників у громадській організації?

Доброго дня! Цікавить така інформація, я є керівником громадської організації яку тільки створили. Мені потрібно подати документ про те що в організації не буде найманих працівників, куди саме мені потрібно звернутися і які документи для цього потрібні? Дякую.

Відповідь юридичного консультанта:

Для створення та реєстрації громадської організації передбачено 9 кроків, а саме: Проведення загальних зборів та затвердження статуту; Управління державної реєстрації  міської ради; Управління статистики; Державна податкова інспекція; Одержання дозволу на виготовлення печатки; Виготовлення печатки; Відкриття банківського рахунку (за бажанням); Пенсійний фонд України; Фонди соціального страхування.

При цьому подання документів до Пенсійний фонд України та Фонди соціального страхування необхідно за умови використання організацією найманої праці.

В інших випадках не передбачено подача документів до органів державної влади, якщо Вашою організацією не використовується наймана праця.

19.01.2016