044 360-31-22
093 291-71-24

Чи можна повернути неякісний товар послі спливу 14 днів?

Я купила осіннє взуття, але через місяць виявила, що підошва відклеїлася. Чек у мене є. Чи можу я вимагати повернення грошей за це взуття?

Відповідь юридичного консультанта:

Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» в разі, якщо було придбано неякісне взуття або в процесі експлуатації встановлено дефекти будь-якого роду, споживач має право вимагати одного з наступних способів відновлення своїх прав:

  • пропорційного зменшення ціни
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару

Гарантійний строк – строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг.

Як правило, такий строк встановлюється виробником, і його тривалість позначається в спеціальному документі – гарантійному талоні. Тривалість гарантійного строку для взуття в середньому становить 30-60 днів. Гарантійний строк експлуатації взуття рахується від дня покупки товару.

Рекомендую Вам звернутися до адміністрації точки продажу з письмовим зверненням.

22.11.2020