Тепер документи, які містять більше однієї сторінки, скануються у один файл. У разі перевищення допустимого для розміру файла завантаження такий файл розділяється на декілька.
Електронні копії документів мають бути придатні для сприйняття їх змісту. Заява повинна формуватись в електронній формі з обов'язковим долученням до неї оригіналів електронних документів для реєстрації. Заява та документи для державної реєстрації в електронній формі мають відповідати вимогам, встановленим законами «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Також змінами визначено, що якщо під час розгляду заяви та документів для державної реєстрації держреєстратором встановлено наявність уже зареєстрованих пакетів документів для державної реєстрації щодо цього самого суб'єкта, наступний пакет документів розглядається після проведення реєстрації чи відмови на підставі зареєстрованих раніше документів.
Плата за надання адміністративних послуг здійснюватиметься на порталі електронних сервісів з використанням платіжних систем через інтернет.
27.02.2019