044 360-31-22

Як прописати дитину у орендованій державній квартирі?

Прошу допомогти у вирішенні наступного питання. Обоє батьків прописані у орендованій квартирі, яка знаходиться на балансі державного підприємства (перебуває у державній власності). Для прописки новонародженої дитини подали, у числі інших документів, дозвіл на реєстрацію від вказаного державного підприємства. Та державна міграційна служба відмовляє у прописці на підставі відсутності правоустановчих документів на квартиру. Чи законно це? І який документ треба надати державній установі, щоб підтвердити право власності на це майно, у такому випадку?

Відповідь юридичного консультанта:

Для реєстрації місця проживання дитини необхідними документи є:

 - заява про реєстрацію місця проживання;
 - свідоцтво про народження дитини;
 - документи, що підтверджують право на проживання в житлі батьків, одного з них;
 - квитанція про сплату державного мита або документ про звільнення від його сплати (згідно з підпунктом м) пункту 6 Декрету КМУ «Про державне мито»  розмір мита, що підлягає сплаті, становить 0 грн 85 коп.);

Вам потрібно зібрати необхідні документи. Потім звернутися до центру надання адміністративних послуг (у разі відсутності – до територіального підрозділу ДМС України) за місцем проживання та подати необхідні документи та оформити заяву про реєстрацію місця проживання встановленого зразка.

У вашому випадку, документом, що підтверджує право на проживання в житлі є договір оренди житла.

            консультацію надав

юрист юридичної компанії «Правова група «ЮСТА»

Гуйван Наталія

05.03.2015