044 360-31-22

Чим можна вимагати повернення пошкодженого товару після його остаточного прийняття у сервісі доставки?

Покупець отримав товар замовлений через Інтернет. При отриманні на відділенні перевізника претензій не пред'являв. Каже, що не перевіряв при отриманні. Тепер надсилає фотографії пошкодженого товару та вимагає повернення. Чи це є юридично обґрунтованою вимогою?

Відповідь юридичного консультанта:

У даному випадку вбачаються цивільно-правові відносини. Глава 64 Цивільного кодексу України, містить перелік низки договорів, що опосередковують відносини з перевезення вантажів, пасажирів, багажу й пошти. Серед них такі: перевезення вантажу (ст. 909 ЦК України); перевезення пасажирів і багажу (ст. 910 ЦК України);

Якщо особа, яка прийняла від перевізника товар і відразу виявила що він зіпсований, оператор поштового відділення повинен скласти акт про псування товару. У такому випадку, відповідальність покладається на перевізника.

Якщо ж отримувач прийме товар і передасть кошти для перерахування відправнику товару, то отримувач автоматично погоджується з виконанням продавцем і поштою своїх обов’язків і взяв на себе усі ризики за псування такого товару

07.02.2021