Покупець отримав товар замовлений через Інтернет. При отриманні на відділенні перевізника претензій не пред'являв. Каже, що не перевіряв при отриманні. Тепер надсилає фотографії пошкодженого товару та вимагає повернення. Чи це є юридично обґрунтованою вимогою?
У даному випадку вбачаються цивільно-правові відносини. Глава 64 Цивільного кодексу України, містить перелік низки договорів, що опосередковують відносини з перевезення вантажів, пасажирів, багажу й пошти. Серед них такі: перевезення вантажу (ст. 909 ЦК України); перевезення пасажирів і багажу (ст. 910 ЦК України);
Якщо особа, яка прийняла від перевізника товар і відразу виявила що він зіпсований, оператор поштового відділення повинен скласти акт про псування товару. У такому випадку, відповідальність покладається на перевізника.
Якщо ж отримувач прийме товар і передасть кошти для перерахування відправнику товару, то отримувач автоматично погоджується з виконанням продавцем і поштою своїх обов’язків і взяв на себе усі ризики за псування такого товару
07.02.2021